The Gunslinger Guide to Sophia Loren #1

19 comments:

Robert said...

This picture should also be an entry in Sex Education!

Robert Fiore said...

Balloons.

Andy 7 said...

That's from "Boccaccio '70", great movie.

marietta said...

Ihr Gesicht ist von junger Schönheit,was noch lange so bleiben sollte.

Kimberly Lindbergs said...

We needed this!

mister muleboy said...

Hubba hubba





ahh, to be young again

Tom Sutpen said...

Robert:

Problem with that is . . . much like our Julie Christie series . . . every entry could be a 'Sex Ed' number also; there'd be no end to the double entries 'round these parts.

Vanwall said...

I'm a big fan of single entries, myself. Julie and Sophia could lead to triple and quadruple entries, just by themselves!

Tom Sutpen said...

I think you is right about that, Rob.

This being a family (??) blog, I dare not comment further!

marietta said...

Wie ich immer wieder feststelle,hat im nachhinein jemand in meinen Commentaren rumgeschmiert und Fehler rein gebracht.Ich habe den Fotobeweis,das es so ist.Dann doch lieber wieder die kleinen niedlichen Mülleimer,okay?

Tom Sutpen said...

Marietta:

Ich bin nicht sicher, was Sie sagen. Meine Entschuldigungen!

marietta said...

Sorry Mr.Sutpen,ich möchte Ihr Blog nicht für so banale Dinge mißbrauchen.Es ist leider so gewesen,daß meine Commentare,mit Mülleimersymbolen versehen wurden,die dann später verschwanden.Dann diese blöden Fehler.z.B. IN DUBIO PRO MUSICA.Da heißt es:MUICA.Bitte vergessen Sie das alles,ich werde damit leben,und ich freue mich jeden Morgen neu von Ihnen zu lesen,Marietta.

Tom Sutpen said...

Ich denke, dass ich jetzt verstehe. Symbole dieses Abfalleimers sind dort, falls Sie Ihre Anmerkung löschen möchten, aus welchem Grund auch immer. Sie sind nicht eine Reflexion auf ihrem Inhalt. Dank für die freundlichen Wörter!

Christopher said...

uuuhh..yes M'mam!

Mr DeBakey said...

A Lifetime Achievement Award winner
in the Hot Hall of Fame.

Robert Fiore said...

The hell of it is, this is probably the 991st sexiest picture of Sophia Loren in existence. This is going to be looong Guide.

Kreisler said...

This is bowing to the (glorious) inevitable isn't it? Sophia Loren could be the patron saint of this blog.

David said...

what are YOU lookin at?

Tommy O'C said...

When you print the famous one of her in the negligee (from the cover of Look, was it?), this blog is going to have a meltdown. Or at least, I will.